Київські велосипедисти завітали до фунікулеру, де нещодавно змінилися правила перевезення велосипедів. Вони наполягали знову дозволити перевозити велосипеди.
Після акції “Критична маса” 19 липня 2014 року частина велосипедистів відправилася до фунікулеру, аби висловити своє невдоволення новими правилами перевезення, за якими велосипед можна перевозити тільки в чохлі та знявши переднє колесо.
До велосипедистів вийшов директор фунікулеру Микола Окольничий. Він пояснив, що правила було змінено на основі заяв двох пасажирів, яким велосипеди забруднили одяг. Однак у книзі скарг на пропозицій фунікулеру остання заява була датована серпнем 2013 року. За словами директора, скарги надійшли через кол-центр 1551.
Він також пояснив, що дозвіл на провезення велосипедів, що діяло донедавна, був виданий “усно” на період проведення Євро-2012. За його словами, немає законних підстав перевозити велосипеди в фунікулері у звичайному вигляді, тому керівництво пішло на останні зміни. Пан Окольничий зазначив, що питання повинен вирішувати Департамент транспортної інфраструктури міста Києва.
Спілкування з велосипедистами тривало більше півгодини. Директор фунікулеру отримав від велосипедистів письмову заяву, на основі якої пообіцяв звернутися до Департаменту транспортної інфраструктури. Це було погоджено як перший крок, і якщо він не буде задоволений Департаментом, велосипедисти будуть проводити нові акції та спілкуватися з установою напряму.
Текст заяви:
Змінити правила перевезення велосипедів. Дозволити перевезення двох велосипедів в окремому відділенні фунікулеру за окрему плату, рівну вартості проїзду в фунікулері. Велосипеди не повинні бути складені чи упаковані в чохли.
Під заявою підписалося понад 30 осіб.
Асоціація велосипедистів Києва продовжує відслідковувати ситуацію з фунікулером. Нагадуємо, які пропозиції ми висловили раніше:
- Визначити години-пік, коли напрямок з Поштової на Михайлівську площу має високий потік пасажирів
- Обмежити перевезення велосипедів у цей час (повна заборона або максимум 1 велосипед на вагон)
- Підготувати проект реконструкції вагонів та сходів на платформах. Пропонується у другому або третьому купе один ряд сидінь прибрати або замінити складаними. Це місце та двері купе позначити як місце перевезення велосипедів, дитячих та інвалідних візочків. На сходах необхідно продумати оптимальне місце розташування рампи, якою можуть користуватись пасажири з велосипедами та візками, але вона не створюватиме перешкод і іншим пасажирам. Позначити місце на сходах, де зупиняться потрібні двері, позначками «Велосипед»; розмістити на вхідних дверях до станцій наклейки «Велосипед» із зазначенням часу роботи та умов перевезення велосипедів.
- За результатами підготовки проектів провести кампанію збору коштів (наприклад, черезСпільнокошт).
- Провести відповідні роботи.
Таким чином, сьогоднішня акція є лише першим публічним зверненням велосипедистів до керівництва фунікулеру. З понеділка, 21 липня, фунікулер закривається на літню перерву, тож саме цей час варто використати, аби з нового сезону велосипедисти знову могли зручно користуватися підйомником.
Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!