Уряд України ухвалив зміни до ПДР, які лобіювала АВК

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год.

Постанова №883 «Про внесення змін до Правил дорожнього руху» від 10 листопада 2017 року набере чинності з 1 січня 2018 року – в Україні зменшать максимально дозволену швидкість руху транспортних засобів у населених пунктах із 60 км/год до 50 км/год.

Постанова Кабміну набере чинності з 1 січня 2018 року. Фото: izvestia.kiev.ua

Внесок АВК

Асоціація велосипедистів Києва з 2010 року лобіює зниження ліміту швидкості транспорту в містах у різний спосіб: влаштовує пікети, бере участь в експертних обговореннях на цю тему, веде роз’яснювальну роботу в ЗМІ та долучається до загальноукраїнських інформаційних кампаній щодо змін до ПДР. Крига скресла лише в 2017 році.

«Зниження швидкості до 50 км/год – це перемога багатьох агентів, які протягом десяти років добивалися приведення швидкісного режиму в Україні до норм цивілізованого світу.

Для АВК цей процес триває останні п’ять років. Про необхідність зниження швидкості заради життя ми заявляли з трибуни Верховної ради, на акціях під стінами Уряду. Останній рік в рамках кампанії «За безпечні дороги» ми системно працювали над просуванням питання у співпраці з народними депутатами Діденком та Найємом, Національною поліцією України, Центром демократії та верховенства права, Всесвітньою організацією охорони здоров’я та міжнародними експертами з безпеки руху.

Ми раді, що в останній фазі боротьби за збереження життів на дорогах нашими союзниками стали Міністерство внутрішніх справ України, Укравтодор та Міністерство інфраструктури України. Такою командою ми точно доведемо розпочатий процес до кінця» – коментує прийняття постанови Кабміном координатор з національної роботи Асоціації велосипедистів Києва Вадим Денисенко.

Останній рік в рамках кампанії «За безпечні дороги» ми системно працювали над просуванням цієї зміни до ПДР. Фото УНІАН

Чому це важливо для велосипедистів

Дослідження та статистика свідчать, що при зіткненні на швидкості понад 50 км/год в більшості випадків настає миттєва смерть або особливо тяжкі ушкодження.

AVK_action_Kabmin_avto_speed_2

Фото з пікету АВК перед Кабміном з вимогою знизити ліміт швидкості руху авто в межах міста.

«Я дуже радий факту зниження Кабінетом міністрів дозволеного ліміту руху у населених пунктах до 50 км/год який запрацює з 2018 року. На дорогах діє кілька законів. Один з них – «Про дорожній рух», інші два – «фізики» та «біології». Зниження ліміту до 50 км/год в містах – це в першу чергу догоджання останнім двом. Імовірність вижити в ДТП для пішохода в чотири рази вища при швидкості 50, порівняно зі швидкістю 60. Це науковий факт доведений ще пів століття тому.

Щоправда, важливими з точки зору виживання на дорогах є ще два фактори, відповідальність за впровадження яких несуть Верховна рада та МВС. Перший – зниження порогу толерантності перевищення швидкості з 20 км/год до 10 км/год. Зараз цим питанням займається Комітет ВР з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності. Другий – запуск системи фото-відео фіксації порушень. Механізм роботи системи повинні розробити МВС та затвердити Верховна рада» – додає Вадим Денисенко

Нагадаємо, зміна швидкісного режиму на українських дорогах (скасування нештрафованого дозволу на перевищення швидкості на 20 км/год і зменшення швидкості в населених пунктах до 50 км/год) є однією з цілей Української велосипедної мережі, до якої входить Асоціація велосипедистів Києва.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

ПОДІЛИТИСЯ